بک گراند هدر در صفحات زیر

حرکات اصلاحی برای بیماران ام اس

انجام حرکات اصلاحی تاثیرات زیادی در روند زندگی بیماران دارای ام اس دارد

بر اساس مطالعات انجام شده و منابع موجود، برای بهبود بیماران دارای ام اس حرکات اصلاحی توصیه می‌شود.

تمرینات تعادلی: انجام حرکاتی که برای بهبود تعادل بدن و کاهش فشار موثر هستند. تمرینات تعادلی برای بیماران دارای ام اس مفید هستند. انجام حرکاتی که برای بهبود تعادل بدن و کاهش فشار موثر هستند می‌تواند بهبود تعادل و کاهش فشار را در بیماران ام اس در مراحل پیشرفته بیماری ایجاد کند

هدف این تمرینات این است که به شما کمک کند کیفیت زندگی خود را حفظ کنید و علائم بیماری خود را کاهش دهید.

به همین دلیل، تمرینات تعادلی می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی بیماران دارای ام اس کمک کنند. همچنین در یک مطالعه نشان داده شده است که تمرینات تعادلی می‌تواند به بهبود تعادل و هماهنگی عصبی و عضلانی بیماران دارای ام اس کمک کند

انجام حرکاتی مانند ایستادن با یک پا، انجام حرکات تعادلی با چشم بسته، و انجام حرکات تعادلی با استفاده از تجهیزات ورزشی مثل توپ تعادلی می‌تواند به بهبود تعادل و هماهنگی عصبی و عضلانی کمک کند.

 

تمرینات تنفسی: انجام حرکات تنفسی و تمریناتی که به بهبود تنفس و کاهش خستگی کمک می‌کنند

 

تمرینات استقامتی : انجام تمریناتی که برای افزایش تحمل عضلانی و بهبود قدرت و استقامت بدن مفید هستند

 

تمرینات انعطاف‌پذیری: انجام حرکات کششی و تمریناتی که به بهبود انعطاف‌پذیری عضلات و مفاصل کمک می‌کنند. می‌تواند به بهبود تعادل کمک کند.

مهم است که تمرینات ورزشی را تحت نظارت یک متخصص و فیزیولوژیست ورزشی یا متخصص ورزشی انجام دهید تا به درستی بتوانید تمرین های لازم را انجام دهید و از هرگونه آسیب یا تنش اضافی جلوگیری شود. متخصص می تواند برنامه تمرینی شما را با توجه به شرایط و نیازهای شما تنظیم کند و به تدریج آن را افزایش دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای بهرمندی از خدمات حرفه ای با ما در تماس باشید.